mandag den 20. januar 2014

Min nye computertaske

Så blev den færdig og skal med på job i dag :-)
Jeg er bare så pære stolt, for som du kan se på billederne, så har mine beregninger vist sig at passe perfekt, og jeg har derfor nu min helt unikke computertaske.


Inden vask var den ret stor og især i bredden, og jeg var faktisk usikker på, om den ville komme til at passe.
Lukningen af tasken har jeg løst ved at snuppe et par hårelastikker fra min datter. Jeg strikkede dem simpelthen ind i sidste række, hvor jeg lukkede af.

Vil du se mere om hvordan jeg lavede mine beregninger, skal du klikke ind på dette indlæg. Det er simpelthen så let, og jeg tænker, det ikke er det sidste hjemmeberegnede filtedesign fra min side :-)
God mandag derude.

2 kommentarer:

  1. Hvor fedt, at den passer perfekt!

    Den er altså også rigtig fin!

    SvarSlet