lørdag den 5. april 2014

Tæppe a la afghan... #5

Den meget opmærksomme bloglæser vil her genkende noget fra dette billede...
Dette tern til mit tæppe er nemlig lavet ud fra samme opskrift, som jeg et par gange har lavet grydelapper af. Se dem her.

Jeg har altid fundet mønsteret sødt, og derfor har det været oplagt for mig, at få det med i tæppet. Mønsteret er fra Drops, og for at jeg har fået størrelsen til de 30 x 30, har jeg brugt 3 tråde af strømpegarnet og hæklenål 5. Jeg fortsatte rundt til sidst med fastmasker og stangmasker, til arbejdet passede i størrelsen.

4 kommentarer:

  1. Det er også et fint og sødt mønster :)

    SvarSlet
  2. Den er godt nok sød! Tager det ikke et godt stykke tid at hækle den?

    Nå ja - og så er der jo ender, der skal hæftes ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Og nej, det er faktisk et af de hurtigere felter det her :-)

      Slet