tirsdag den 25. marts 2014

Ny telefon = nyt cover...

For et par måneder siden skiftede jeg min gamle iPhone ud med den nye og slankere model, og den skulle pludselig - meget uventet - ligge i en sportstaske i søndags...

Jeg har ikke spillet håndbold de sidste tre år, men nu var lysten til at se de gamle håndboldtøser blevet så stor, at jeg overvandt dovenskaben og fik skoene støvet af. Men så stod jeg pludselig der, og skulle have telefonen med, og nede i en sportstaske, med risiko for at møde harpiks eller et vådt håndklæde, måtte den jo pakkes lidt ind.


Coveret er simpelt og hæklet af Sandnes Mandarin. Dobbelttråd og med en 3,5 nål. 

PS. Det er forresten ikke helt sjovt at være i min krop i dag her på 2. dagen efter første oplevelse på banen, og underligt nok har jeg kommet til at sige ja til endnu en kamp i aften...:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar