fredag den 11. april 2014

Værtindegave

Vi skal ud til vores dejlige venner i aften, og i den forbindelse skal de naturligvis have en lille ting.

Jeg har tidligere givet dem grydelapper og et håndklæde, så dette håndklæde er naturligvis lavet, så det matcher i farveren, og tingene plejer at falde i god jord :-)
Designet i mønsteret er meget let, og jeg har strikket i Drops på pinde 3,5. Vil du gerne have alle detaljer, så finder du dem lige her.
Her kan du se grydelapperne fra sidste år, dem må jeg snart få lavet lidt flere af. Indslaget om dem og nærmere vejledning til at finde opskriften, finder du lige her.


Her ser du samme udgave i blåt. Det fik min bror i sommers, men jeg har ikke fået det lagt på bloggen tidligere, fordi jeg har opdaget, at jeg har strikket det lidt for kort i forhold til min oprindelige udgave...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar