tirsdag den 10. februar 2015

Nu kan de ikke mere,

og jeg er nødt til at overgive mig...
Mine sutsko er slidt op, og jeg må kaste mig over nogle nye.
Faktisk er det ikke lige et projekt, jeg har vildt lyst til, for jeg har så mange andre ting at lave, og jeg har efterhånden lavet så mange sutsko, at det ikke lige er så sjovt længere!
Kender du det? og har du også sådanne "must do" projekter?

Nå, men i hvert fald kørte jeg forbi en garnbutik i går, og der fik jeg mig 4 nøgler til et nyt par, og nu er der taget hul på opgaven.


Hvis du vil se opskriften, så har jeg lavet flere indlæg om sutsko tidligere, og du kan finde dem her.
Nu vil jeg først gå mig en tur dette skønne solskinsvejr, og så må jeg videre med strikningen i aften :-)
Feriehilsner
Susanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar