fredag den 2. januar 2015

Karbonpinde...

Godt nytår til alle jer kreative sjæle.
Det stormer og rusker udenfor her hos mig, og det er jo fantastisk, når man er vild med at sidde inde i varmen og have gang i pindene...
Og jeg kan forudsige en ny ting for mig her i det nye år, og det handler om strikkepinde...

Jeg kommer nemlig til at sige farvel til mine ellers højt elskede bambusbinde fra Knit Pro, for jeg har fundet det, der er endnu bedre!

Som et eksperiment ville jeg bare lige afprøve karbonpindene også fra Knit Pro, OG DE ER SIMPELTHEN FANTASTISKE!!!

Jeg havde fået et gavekort i fødselsdagsgave, som var ved at brænde i lommen på mig (var jo fra september), og så havde jeg længe haft lyst til at mærke, om de virkelig var så gode, som jeg ellers har hørt om...
Lillejuleaftens dag tog jeg til Odense efter rødt garn til mit julehåndklæde, og der besluttede jeg mig også for lige at snuppe et sæt karbonpinde med hjem.

Uden forventninger til pindene kastede jeg mig i gang med endnu et tern til mit tæppe, og selvom det var på pinde 3, så kunne jeg bare ikke stoppe igen og ternet voksede lynhurtigt frem.
Laver et nyt indlæg på det her en af dagene, så du kan se det færdige resultat.

Hvis du vil lade dig inspirere af tidligere tern til mit tæppe a la afghanstrik, så klikker du bare på linket.



Men for lige at vende tilbage til det med strikkepindene, så kan jeg faktisk slet ikke selv forstå det, for jeg har hele tiden været vild med at strikke på bambus, og jeg havde aldrig drømt om, at jeg kunne bruge andet.

Det hele startede med, at jeg et par gange har sat mig på en bambuspind i sofaen og vupti, så er den jo ikke meget værd!
Jeg har ikke prøvet at de er knækket direkte under strikningen, som jeg ellers har læst hos andre bloggere, men så var det jo at det der gavekort jo skreg på at afprøve karbon, som jo skulle være noget stærkere end bambus.

Nu har jeg så modtaget disse 3 nye sæt med posten, og det skal blive en sand fornøjelse at arbejde med dem her de sidste feriedage. Jeg shoppede hos Garnværkstedet, og det var dag til dag levering. Lige efter mit hoved.



Så det her blogindlæg kan du enten tage som inspiration eller som en advarsel... Alt efter pengepungen :-)

Godt nytår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar