tirsdag den 1. januar 2019

Færøsk sweater

Godt nytår

Jeg har været længe væk fra bloggen og gennem de senere år kun brugt instagram. Det vil jeg fortsætte med, men samtidig vil jeg nu puste liv her på siden igen, idet der her kan deles i flere detaljer og fif, som jeg håber, du vil kunne finde nyttige.
Du kan fortsat følge mit kreative univers og min passion for god mad, så jeg håber, at du fremover vil klikke ind lidt oftere og dele mine indlæg, når du finder dem spændende.

I dag vil jeg vise dig mit sidste nye strikkeprojekt - lige afsluttet i går eftermiddags inden nytårsmiddagen.
Jeg har for år tilbage købt garn til denne færøske sweater, men den har bare ligget og ventet til rette tid. At jeg så i mellemtiden skulle finde mig en færøsk kæreste, gav måske pludselig lysten til at lave den et helt andet perspektiv.

Her trøjen på for at teste, hvordan kraven skal se ud.
Og så er vi klar til at rejse :-)

Skulle du have lyst til selv at strikke trøjen, så finder du opskriften her. Jeg har strikket den i en str. S, for jeg kan lide, at den sidder tæt og brugt Karisma for Drops. Samtidig så den lidt løs ud på billedet, og jeg ville normalt ellers have valgt en M. Men den sidder perfekt, så det var den rigtige beslutning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar