fredag den 18. oktober 2013

Mit "Livsstykke" er færdigt...

Jubiii - jeg har lavet min første Geilsk-model, og den er blevet smuk og lækker. Skal du søge efter modellen, kaldes den Livsstykke og kan strikkes både med korte og lange ærmer. I denne model har jeg valgt et vingeærme.


Jeg indrømmer, den har været længe undervejs, for jeg startede på vores tur til Kroatien i sommers, men den har også drillet flere gange, og tiden til strik har ikke været den største siden ferien...
Egentlig er det en ret let model at strikke, og alligevel har jeg pillet op ret mange gange, og det er bestemt ikke opskriftens skyld, men min manglende evne til at tælle korrekt...
Faktisk er jeg ret begejstret for Geilsk opskrifter, for der er så mange små detaljer, som bare giver en flot finish... Fx har denne model små fine snoninger under armene og ved halsudskæringen.

Strikker du opskriften, så har jeg lavet en M, og der var alt for meget garn tilbage. Købte 5 nøgler og har ca. 1,5 tilbage, så nu håber jeg, at jeg kan få byttet det ene.
Det er klart en model, jeg har lyst til at strikke igen, men næste gang skal det være en str. S i stedet, for det måtte gerne sidde en smule tættere.


Og her lige en reklame for min skønne veninde, som selv designer smykker. Hun har givet mig disse smukke øreringe i fødselsdagsgave. Se hendes hjemmeside, hvor du også finder andre smukke smykker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar