mandag den 12. august 2013

Alle lapper i hus

Tænk engang - jeg har lavet alle mine 90 lapper... Ser det ikke bare godt ud?

Der skulle have været 99 i alt, men jeg har ikke mere garn, og jeg er rigeligt tilfreds med størrelsen. Det er bare symmetrien i mønsteret, der ikke helt går op, men hvem ser da nogensinde det?

Nu er det store spørgsmål bare, med hvad skal det hækles sammen?
Jeg har haft lapperne med i en garnforretning, og valget blev ikke som jeg først havde forestillet mig, men i stedet meget bedre... Men det glæder jeg mig til at vise, når det hele er hæklet sammen.

4 kommentarer:

  1. Det ser godt ud! Jeg synes ikke, det gør noget, at der ikke er symmetri.

    Jeg glæder mig til at se, hvordan du har valgt at hækle dem sammen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det har også været et stort arbejde, og nu glæder jeg mig til det bliver helt afsluttet.
      Desværre er arbejdet nu lidt i vejen...:-)

      Slet
  2. Anonym13.8.13

    Flot. Glæder mig til at det når det er helt færdigt.

    SvarSlet
  3. Det er da super fint. Og hvem bemærker symmetrien når der er så mange flotte firkanter der ligger arbejde i? Spændende hvordan det ender med at se ud.

    SvarSlet