torsdag den 20. juni 2013

Midtvejskrise...

Eller i hvert fald, noget der ligner...
Hjælp mig. Jeg er nu godt halvvejs i min kjole, men har virkelig brug for din mening omkring taljen. Opskriften er fulgt med undtagelse af, at jeg ikke har lavet en rækker huller i taljen til et bindebånd, da jeg ikke ønskede dette.

Nu er jeg bare helt vildt meget i tvivl, om taljen buler ud, og jeg skal trævle op??
Jeg havde forestillet mig, at ribben ville få taljen til at trække sig sammen, men det gør den jo ikke... Mit bud er at strikke den i glatstrikning på nummeret mindre pinde, men jeg ved ikke lige, om jeg orker det! Det ser måske ikke ud af meget, men det er mange timers arbejde at trævle op uden at jeg ved, om min ide rent faktisk bliver bedre...
Hvordan ser det ud?




4 kommentarer:

  1. Ville være lettere å uttale seg om jeg visst hvordan kjolen skal se ut når den er ferdig :-)
    Utover det synes jeg det ser bra ut, du er smal om livet så du kan fint ha den brede markeringen av livet. Kan også lett bli kjedelig om hele kjolen skal være smalstripet.. Gleder meg til å se den ferdig :-)

    SvarSlet
  2. Uh, jeg synes det er svært.... Umiddelbart ser den fin ud ved taljen på billederne.
    Den er skisme svær! Men hvis du er usikker på det, ville det måske være en god ide at trævle op og prøve med glatstrik. Jeg tænker, at det ville være dobbeltærgerligt at strikke kjolen færdig, og så finde ud af, at du aldrig bliver tilfreds med taljen. Jeg tror, jeg ville investere den ekstra energi i det, selv om det er SÅ træls!

    SvarSlet
  3. Tak. Efter mange overvejelser pillede jeg det op. Jeg kunne bare mærke, at jeg hele tiden følte mig generet af den der bule, så nu er det forfra...

    SvarSlet
    Svar
    1. Så krydser jeg fingre for, at det bare arter sig, som du vil have det!
      Respekt for at du pillede så meget op!

      Slet