tirsdag den 31. marts 2015

Skal - skal ikke

Nej, jeg skal ikke pille op, og det er jeg nu endelig sikker på.

Her de sidste dage har jeg været meget i tvivl, om hvorvidt jeg skulle pille op og starte forfra eller ej.

Først så blusen meget stram ud



Og det var nærmest med en følelse af, at jeg havde fået rullekrave på!

Jeg strikkede lidt videre, og her i går strikkede jeg så det ene ærme, for at få en ide om, om det hele blev godt nok.
Med et ærme ser den pludselig sådan ud



Jeg er tilfreds, og mine kyndige strikkeveninder har også godkendt den, så nu fortsætter jeg arbejdet.
Pyha, det var virkelig næsten heller ikke til at holde ud, hvis endnu en sweater skulle pilles op...:-)
Fortsat god påske.

Tak fordi du kigger med. Du er mere end velkommen til at lægge en kommentar til indlægget - det er så hyggeligt at høre fra jer.
Kærlig hilsen
Susanne